مشاوران سیستم

💠 بانک تجارت در ۱۷ استان بانکدار و کارمند استخدام می‌کند

🔹 به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، این بانک با هدف مشتری‌ مداری و ارائه بهینه خدمات بانکی به مشتریان و تکمیل کادر اجرایی شعب و ادارات خود براساس ضوابط، مقررات و آیین‌نامه استخدامی بانک، در نظر دارد در سمت بانکدار (متصدی دریافت و پرداخت‌‌‌-تحویلدار) و متصدی امور اداری از بین متقاضیان مرد و زن واجد شرایط در ۱۷ استان کشور در مقطع تحصیلی کارشناسی نیروی انسانی مورد نیاز خود را استخدام کند.
🔹 داوطلبان پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی علمی، آزمون روانشناختی، مصاحبه عمومی و تخصصی، گزینش و معاینات پزشکی، با انعقاد «قرارداد کار با مدت معین و بیمه درمان و بازنشستگی تامین اجتماعی» استخدام می‌شوند.
🔹 حداکثر سن برای شرکت در آزمون استخدامی «۲۸» سال تمام (متولدین ۱۴ شهریور ۱۳۷۱ به بعد با احتساب مدت خدمت وظیفه برای داوطلبان مرد) تعیین شده و حداقل معدل کل در مقطع تحصیلی لیسانس در تمامی رشته‌ها و گرایش‌ها « ۱۶ » تمام است.
🔹 متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از جمله رشته‌ها و گرایش‌های تحصیلی، مواد عمومی و تخصصی آزمون و همچنین ثبت نام در آزمون استخدامی از هشت صبح چهارم تا ساعت ۲۴ دهم مردادماه سال جاری به پایگاه اینترنتی بانک تجارت به نشانی  www.job.tejaratbank.ir  مراجعه کنند.

 

 

دنیای اقتصاد